Mimmiie

Dansat. 15 grader.

2006-04-26 @ 22:10:28

Sjuk idag också.
Der är mindre bra. Men nu börjar jag må bättre. Mycket bättre. Så imorgon blir det skola, vi har prov mellan 08:30 & 14:00! vad är det för tid då?
Men ska till läkaren 13:00, så jag hoppas jag hinner med.

Idag har jag gjort något man absolut inte ska göra när man inte mår bra. Dansat. Men jag var tvungen, har ju inte dansat på evigheter, och nästa vecka tar det ju slut. Såg att hon den där tykna tjejen i ettan går på dansen på onsdagar, jag ogillar henne mycket. fy!
Tur att inte min dansdag är onsdagar då.

Nu är det sådär mycket att göra igen. det är kul, men mycket. Man hinner inte med någonting, jobbigt bara att man mår sådär halvt bra. Men men. Snart är sommaren här, och det ska bli underbart.
Idag var det varmt ute, jättevarmt, 15 grader i skuggan, wohoo!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback