Mimmiie

Föreställnigsfest. Studentklänning.

2006-04-23 @ 22:59:39

Nu är det slut. Allt slit och arbete, föreställningen och festen är över. Skönt, men ändå trist. Det var vår sista föreställnig. men den kommer nog på dvd senare iallefall.
Vi städade efter festen igår. Det var mycket slitgöra, och vart tog alla andra vägen? Jag & Ävil hade köpt in lite för mycket dricka. Men det var ju bättre att ha för mycket än för lite, eller?!

Jag mår bättre nu. det är skönt. synd bara att jag har smittat ner typ alla som varit i min närhet.
Men nu vill jag kunna börja dansa och träna, men så frisk är jag tyvärr inte än.


Idag har jag hittat min studentklänning. skönt så man har det gjort. Och inte vara ute i sista sekunden som jag alltid är!
Det är nära nu, och det känns konstigt. Att om jag inte vill så behöver jag aldrig mera gå i skolan.

Sova?! Ja tack.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback