Mimmiie

Föreställning. Karlshamn på valborg?!

2006-04-20 @ 22:53:50

Föreställning idag. Det var kul, och gick bra.

Är fortfarande sjuk, och har bara ätit en halv pizza på hela dagen.
Var hos syster med. och fick värsta undervisningen, hehe. Jag hade för lågt blodvärde, vilket inte var så bra. Hon börjar tjata om en massa mat och skit. Mamma blev värsta orolig och håller på och grejar och har sig nu.
Och jag yrar mest omkring och fryser och är flummig. idag fick jag vila mycket, fastän vi hade rep. tack.

Min morbror ringde nu ikväll. Det känns bra, att han hör av sig nu igen. Han är så snäll. Min kusin ska konfirmera sig på valborgsmässoafton, wohoo. Så jag tror att det bär av till Karlshamn/Asarum då. Bra va!

Igår kom det fram en brud till mig när jag och ävil satt och åt i cafeét. Hon undrade om jag ville gå för henne på modevisningen. Jag blev så chokad så jag visste varken ut eller in. Nu måste jag ringa henne och säga att jag inte kan, jobbet kallar istället. blä. trist.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback