Mimmiie

Knäppdag.

2006-04-07 @ 16:25:33

Idag är det en knäpp dag.

Jag är inte hungrig längre. Ändå äter jag. Äta bör man annars dör man. Men dör man gör man ju ändå, nån gång.
Alla är sjuka nu, jag vet många som har feber.

Idag tokhaglade det när vi satt i cafét, jag och ävil. Det var skönt. Jag gick ut och kände lite, på marken, och det var helt knäppt. Skönt knäppt. Och det var så mysigt att sitta där i hörnan med alla stora fönster omkring sig.
Annars har vi dansat idag, inför balen. Precis som vi kommer dansa såhär på balen? eller?!
Det var kul. Efter det hade jag prov, religion. rätt intressant faktiskt.
Nu är det lov. skönt. Fast nästa vecka ska jag och ävil vara i skolan mån-ons, inspelning i studion, woho! Får se hur det går, hehe.

Ska åka och hämta min pizza nu. hm.
Får se vad som händer ikväll, många bud!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback