Mimmiie

Långsynt.

2006-04-11 @ 21:28:51

Suttit i stort sett hela dagen inne i studion idag igen. Börjar bli lite rastlös. Men, det är kul. Vi har spelat in en cool grej idag, på ett ställe är det 6 röster ihop, yeay! Det blir nog bra det där I hope. Börjar bli måttligt trött på låten Ugly med Sugababes, eller oss nu i det här fallet.
Godisautomaten, eller dricka automaten i vårt fall tog 5 kronor av ävil idag, illa. Vi försökte få ut pengen, men den ville inte, så då försökte vi få lite ersättning, men det ville sig inte det heller. hehe. Så nu har vi druckit upp all cola ur automaten.

Påvägen hem mötte jag Herman. Synd att det blev lite kaosigt, hade velat prata lite mer med dig honey.
Och så träffade jag på den jag minst av allt ville träffa just nu. Men jag kunde inte ta upp det just nu, och fick bara ignorera tankarna om det istället och fokusera mig på mina älsklingar. Ville inte att det skulle bli nåt bråk när de var med, och känner att jag behöver veta den riktiga informationen, från den riktiga källan innan jag tar upp något.
Det blir ju trist för dig/er att jag ibland är så jävla långsynt, speciellt när det gäller sånt här!
Men jag kan inte göra något som jag inte vill, det måste ju vara rättvist och kännas bra, eller?!
Jag visste att jag skulle möta er idag, jag har känt det på mig hela dagen. Och efter det har jag bara velat gråta. Men det är ingen mening att gråta över spilld mjölk. pucko!

Jag vill ha torsdag nu!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: tingeltangel

idag är det torsdag.. :)

2006-04-13 @ 12:30:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback