Mimmiie

Party. Efter regn kommer sol.

2006-04-02 @ 23:11:58

Tänk vad allting blir fel i brist på kommunikation. Och allting blir det allra värsta.
Vi har missförstått varandra, jag & M, helt och hållet. Nu när vi har kommunicerat med varandra så förstår man vad som är fel, och alting känns så himlans mycket bättre!
Jag älskar dig M!

Igår var det en fullt-upp-dag.
Började jobbet klockan 10:00, hittade inte min nyckel(!) och kunde därför inte komma in i mitt skåp, vilket ledde till att jag fick låna massa andras kläder och obekväma oingånga skor, men tack Jessica.
När jag skulle gå hem så visade det sig att min nycket befann sig i min byxficka, där jag redan letat tusen gånger, och helt plötsligt var den där.
Efter jobbet var det en snabb sväng hem för å fixa sig inför kvällen, duscha och sådär.
Sedan for jag till Möllan, där Emma och hennes MuiskDrama hade föreställning; Trollkarlen från Oz!
När vi suttit där i drygt två timmar så tog den slut. Vi gick fram till Emma för att berätta hur bra hon var, vilket hon var! Och hon tappade vasen hon fick av oss rakt i golvet!
Sedan bar det av hem till Strömmen som firade sin nittonårsdag! Grattis i efterskott!
Och där var det party fram till klockan 05:30 på morgonen. Med väldigt trevligt folk, bra musik & några av mina favvisar! Det blev en bra kväll, minst sagt!

Idag vaknade jag upp ihop med evelina & emma klockan 11, och var inte direkt trött, konstigt nog. Fast jag var ju inte trött någonting på kvällen heller!
Sedan skulle vi åka hem, eller jag skulle inte hem, men i vilket fall så fick vi åka med Anders. tack!
När vi for hem började det regna, mycket! Anders hade inte lika cool vindrutetorkare som ävil, fast hans färg slår ävils "rosa"!
Efter det for jag till gymmet, yey, första gången. Instruktören sa att hon trodde att jag skulle få ett bra resultat snabbt! Hello Summer!

Dags att sova nu kanske, om man ska orka upp till den gråa vardagen imorgon, men;

Efter regn kommer sol!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback