Mimmiie

Snurrigt värre.

2006-04-16 @ 23:41:32

Jag är trött. Jag är trött. Jag är trött.
Jag är så himlans trött och har hur ont som helst i ryggen.
Inte konstigt att jag är trött, med tanke på hur lite sömn jag fått sen i torsdags, och hur mycket jag egentligen gjort och hållt på med.
I torsdags så for jag, mammi och linda iväg på en liten utflykt. Jag körde bilen i ca 1 och en halv timme, och sprang runt som en idiot bland alla kläder och saker. Det är inte lätt när man har köpmani. Efter ca 6 timmars springande och grejjande så satte vi oss i bilen igen. Och jag körde hem oss.
När jag väl kom hem så skulle det snart bli förfest hemma hos mig(?!)
och efter det utgång, såklart. Så jag hoppade inm i duschen och fixade och hade mig, under tiden ävil, äm och lingen var här. Och vid halv tio tiden for vi in till stan.
Där blev det sticky för hela slanten, ovanligt va?!
Vid två tiden for vi hem, inte så sent kanske. Men jag och äm satt ju å tjöta till halv fem på morron.
Dagen efter vaknade vi sent, och tiden rann iväg, jag tränade och sådär, och rätt som det var blev det kvällen.
Hade tänkt lägga mig vid 12, men eftersom jag fick ett telefonsamtal vid halv 12 tiden som var väldigt bra så kändes det som man inte bara kunde lägga på sådär. Tillslut blev jag lite knäpp och sa något som inte alls passade in i bilden, tröttheten kröp fram i mig, när Herman frågade mig något. Det roliga var att hon inte ens märkte det, utan att det var jag som reagerade på det!
Haha, fult. Det är knäppt att man kan drömma och ändå vara vaken fast ändå borta. ja!
I lördags var det ju bara att ha ställt klockan, 8:45 ringde den, och det var bara att kliva upp. Det var påskafton, och min sista dag på jobbet! Skönt.
Kändes kul fast ändå trist. Vi hade en regel, eller Madde hade en regel, det var hon som körde skift. Och det var att vi var tvugna att äta minst en godis i halvtimmen, hehe. det är itne varje dag man får äta godis på arbetstid!
Efter jobbet for jag hem till malin, där vi lagade middag (det är vi bäst på!) och satt och tjötade i ett antal timmar. När vi gått ner för att ta oss en drink så kom linnea (försenad som vanligt.) Och vi var allmänt flummiga och tjötiga.
När klockan började gå mot småtimmarna så var det väl dags att nana, så där låg vi alla tre och mös.
Jag förstår inte varför jag vaknar så tidigt på morgonen? Är det inte bättre att jag sover ut nu när jag äntligen får chansen?!
Vid 1 tiden så promenerade jag och linnea hemåt. Det var skönt, varmt och vårigt. När jag kom hem åt jag lite snabbt och duschade och fixade mig, för att senare åka hem till sofia, där jag spenderat de resterande timmarna av dagen. Det var skönt att ses, var ett tag sen nu. sjukt ju.
Så, imorgon har jag bara det roligaste kvar, städa. Fy!
Men imorgon kommer iallefall min mammi hem , tillbaka med mitt bankomatkort, där jag förövrigt har alla mina pengar, så jag har levt snålt sedan i torsdgas, tur att jag fick påskägg av henne med 200kr i, och så får jag tillbaka mitt leg.

Min värld snurrar. Jag lägger mig snurrig, det känns som att åka runt runt på en sån där sak i lekparken som man snurrade på när man var liten, och det slutar inte. När jag lägger mig snurrar det, och när jag vaknar på morgonen så snurrar det fortfarande. Jag börjar bli lite åksjuk.


dags att sova nu då kanske?!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback