Mimmiie

Snöstorm.

2006-02-28 @ 18:38:49

Idag är det snöstorm.
Jag vill att det ska bli varmt nu. Tänk om det kunde vara varmt fastän det är snö, va skönt det hade varit.

Nu är vi inne på andra dagen på intensivveckan. Kul. Det verkar bli bra det här, bättre än förra året. Men jag förstår inte varför man beter sig som 5 år när man är 18. Visst man ska ha kvar barnasinnet och allt sånt där, men vafan, världen kretsar inte bara runt en själv och det man gör!

Alla är påväg att resa iväg nu, jag vill också åka!
Jag vet att jag var i london i maj, och thailand i december, men ändå.
Längtar så mycket till 12 augusti, då åker jag och grlsen (9 galna brudar ) till Mallorca, Magaluf i 2 veckor!



det känns bra när vi hörs av.
jag älskar dig.



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback