Mimmiie

29 grader. Kaos men rätt bra.

2006-07-08 @ 02:24:50

Det är 29 grader inne i lägenheten. Och jag som trodde att den skulle vara sval nu eftersom ingen har befunnit sig i den på hela dagen, ahh förutom Balten då. Men icke sa nicke. Det var varmt som inne i en bastu, så nu är det korsdrag som gäller.

Har precis kommit hem efter en trevlig kväll med I, He, Ha & C. Sånt borde göras oftare, eller så borde jag kanske följa med oftare.
Jobbat idag, det var svettigt.
Lite knas med D och allt det där. Men jag orkade inte bry mig. Snacka på ni, så försöker jag kontrollera det jag håller på med. Bara vara med på ett litet hörn när det gäller sådant.
Jag undrar hur ni ser mig. Kanske ni borde börja från början, eller är det bra precis som det är?!





Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag såg dig.
Vad försigår inne i ditt huvud min vän?!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

grattis. jag har 33 gradet varje morgon när jag vaknar på mitt rum, jag vet hur det är!

2006-07-19 @ 22:46:26

Postat av: hannu is the shit

det förra var från mig också..glömde skriva mitt namn. hoppas allt är bra med dig. kram

2006-07-19 @ 22:47:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback