Mimmiie

Bibblan - Havet - Shopping - Värme - Livet

2006-07-06 @ 23:29:39

Har varit ledig nu i två dagar, mina "lördag och söndag", om man nu kan kalla det så.
Igår cyklad ejag till bibblan och lånade tre böcker. det var längesen, har helt enkelt inte funnits någon tid.
Efter det for jag iväg till havet. Det var skönt, att ligga där och läsa, äta vindruvor, och sedan gå ner och ta sig ett dopp i det inte alltför kalla vattnet (det måste ha varit varmare i ganlet än på näset).

Idag blev det en dag på stan, en längre dag än det var planerat. Gick omkring och kikade lite. Hittade faktiskt ingenting, lite av en besvikelse. Eller, det jag fann var inte på rean och svindyrt. Och jag hade tänkt köpa något på rean.
Köpte iallefall ljusgrejjer till balkongen. Och stötte på gamla grannar från Asarum.
Sedan gick jag vidare till affären där mamma jobbar. Och det besöket varade i säkert två timmar, vilket jag verkligen inte hade räknat med, men vi åt och sådär.
Kikade på alla smyckerna och fick några nya örhängen, nice.

Det är en varm dag idag, väldigt varm.
Sånthär väder borde det vara 9 månader om året, och de resternade månaderna borde det vara höst, vår och vinter.


Jag sa till dig att du inte behövde ringa igen. Och jag menar det.
Har du inget på hjärtat så ring inte. jag har sagt det jag ville.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback