Mimmiie

Förvirrad. Pigg&Glad. Party. Ilska.

2006-07-17 @ 23:19:49

Jag känner mig allmänt förvirrad. Hej och hå, idag har det varit en jättebra dag, jag har varit pigg(?!) och glad, fastän jag borde vara hur trött som helst efter partyt igår. Men icke sa nicke. Nej, jag är pigg som en mört.
Det var trevligt igår. Först blev det en sväng till Babar där tre fnittriga brudar satt när jag kom, och det blev än mer fnitter när vi var fyra. Det var mysigt. Och efter det blev det trädgårn, har aldrig varit med om att tiden har gått så snabbt!
Det var ett bra party, fast jag kan inte hålla med om att det var det bästa.
Vad vill jag?!



Jag förstår mig inte på hur folk tänker.
Nej, jag har ingen pojkvän.


Jag tror att man går och samlar på sig en massa ilska under dagarna, och sedan när man kommer hem till de man älskar, och de man vet älskar en, då bara kommer all ilska fram, den man tryckt bort hela tiden i offentligheten. Det är de man älskar och som älskar en som får ta all skiten.
Det är rätt orättvist det där.



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback