Mimmiie

Kronärtskocka med min baby.

2006-07-27 @ 02:13:17

Har precis fått ett meddelande från E. Hon lämnade mig för 20 minuter sedan.
En av de bästa kvällarna på läääänge!

Jobbade mellan 10-19, och sedan for jag hem så fort jag kunde, så sakta som spårvagnen kör...! Efter det slängde jag i kronärtskockan och fixade lite. Vid 21:30 var den klar, och 21:45 ringde E på dörrklockan. Perfa. Och tänk att hon gissade rätt på vad jag skulle bjuda på, så länge sedan som vi pratade om den där kronärtskockan, och bara en gång. Men har man lovat så har man!
Sedan dess har vi suttit fastklistrade i varsin badenbaden ute på balkongen med ett värmeljus, och först lite käk, och sedan fika. myspys. Ätit i massor och snackat än mer.
Och nu är det bestämt, den sålänge ovissa framtiden är nu klappad och klar på bara 2 dagar. hur bra kan det bli?!




E, jag älskar dig min vän.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback