Mimmiie

Regn & Framtiden

2006-07-09 @ 23:53:01

Och så kom regnet som vart så efterlängtat. Jag tycker synd om de som slutar 24 inatt. regnet öser inte ner, det sprutar från himlen. Coolt. men jag hade velat vara ute, eller på balkongen iallefall.

Spekulerat lite i framtiden idag. Fy vad jobbigt. Nu är det så sjukt nära, det som har varit alldeles självklart innan är inte lika självklart längre. Men jag ska iväg. Ändå har jag lite höstfeelings nu. Att få ta på sig den där extra koftan, eller halsduken, fastän jag vet hur jobbigt och hur jag inte alls vill ha kyla så längtas det lite. Men då ska jag bort, till en ny plats med annat folk och allting annorluna, på sitt sätt.
Jag vill bestämma men ändå ha det öppet.
Vi får se helt enkelt.



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback