Mimmiie

Sömn. Cykel. Shopping. Gymmet. Jobba.

2006-07-20 @ 09:55:05

Så, vaknade halv 10 idag av mig själv. Inte utsövd ett dugg. Min säng var som helvetet självt, allting låg huller om buller, och jag vet att jag drömt och grejjat inatt.

Idag bär det av på cykel, först till torget, där jag ska köpa en agenda, eftersom min tar slut nu och man inte kan planera något alls längre känns det som,  raklödder, för att jag inte vill att mina hår ska börja växa inåt på benen, och lite annat smått och gott. Helst av allt skulle jag velat ha en hel dag med bara shopping, men det får vänta... nästa vecka kanske?!
Sedan bär det av igen, till gymmet. Det var evigheter sedan jag var där, och nu måste jag komma igång, igen.
15:30 kallar jobbet, så där slutar mitt sociala liv, och där kommer jag sitta resten av dagen. Vill ni mig nåt hör av er efter 22:15!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback