Mimmiie

Tarot. Liserberg. Tjörn.

2006-07-19 @ 00:01:40

Har precis suttit lite med tarot korten. Känns bra. Det är intressant det där, vad de säger och hur det kommer att bli.
Och jag vet en som kommer ääääälska mig när det är dags för dennes tur. Den som väntar på nåt gott I. Men jag vet inte om jag har någon lust, eller jo, för då får du se hur det kommer att bli, att det här inte är så bra. Sluta nu meddetsamma!

Har sprungit omkring på liseberg hela dagen idag igen, fastän jag vart ledig, bytte dag med N. Men idag var jag där med M. Vi åkte en massa och hade mysigt, förutom när vi blev dyngsura efter en färd i flummen.

Imorgon blir det tjörn som gäller, äntligen lyckades mor få med mig till stugan efter två års tjötande.


F for idag, jag vill med!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback