Mimmiie

060606

2006-06-06 @ 23:59:00

Stackars barn som är född idag. 060606. Fast det blir ju lätt att komma ihåg.
Sveriges nationaldag. löjligt att det ska börja firas när det aldrig har firats speciellt innan. Men parta på om ni känner för det.

Jag ogillar att det var röd dag idag. Bussarnach vagnarnaick på söndagstrafik, och min träning blev helt galen. Det enda bra är att jag får mer lön för denhär dagen.


Jag har tappat rösten. Alla undrar vad jag har gjort. Men jag har inte gjort något, den har bara försvunnit. Men jag tjötar på som vanligt.


Pratar med en gammal klasskamrat från högstadiet. Som då var pain-in-the-ass, men tydligen har blivit lite mer mogen.
Skönt att se att utveckligen inte har stannat!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback