Mimmiie

Fredag. Torsdag. Onsdag.

2006-06-09 @ 10:40:40

Fredag idag. Den traditionella godisdagen de senaste månaderna. Idag är jag inte alls sugen på godis. Förresten jobbar jag mellan 13:20 till 23, så det finns liksom inte någon tid för det idag. Känns bra.

Igår avklarade jag mycket som jag skulle göra. Hämtade ut biljetterna till nästa vecka, köpte en väska(mindre bra), fixade och grejjade med de där räkningarna som jag inte förstår varför jag har fått, dammsög, städade, tränade och gjorde allt utom en sak som jag skulle göra. Jag drar mig för att ringa till Ninni. Men det måste göras, någon dag!

I förrgår var jag på freeport, köpte nya jeans, sådana som jag redan har, men de börjar gå sönder, och den modellen har levi's slutat tillverka nu (varför slutar de tillverka den modellen som är snyggast och sitter bäst?!) och så köpte jag en väska med, en party väska, bara 20 kronor, den hade kostat 400!!!
Efter det övningskörde jag lite, sedan kom M till mig, vi lagade god middag, tjötade om söndagen, och efter det blev det bio, Da Vinci Koden. En mycket mycket bra film. Hade hört mycket negativt om den, men jag gillade den jättemycket! Värd att se på bio! Efter det promenerade jag till Valhalla där det var lisebergs-fotbollsturnering, det gick rätt bra för min avdelning, och jag stod i klacken!


Läste precis om the O.C. Misha har ju slutat, hon dog i sista avsnittet på säsong 3. Men det kanske inte är slutet trots allt. O.C. är ju inte O.C. utan henne, så hon ska kanske vara med i O.C. igen, fast som spöke eller något sådant! gött tycker jag.


Snart är det studenten, snart snart snart!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

vem är ninni?

2006-06-09 @ 14:49:57
URL: http://tingeltangel.blogg.se

Postat av: Anonym

då skulle nog inte jag heller vågat ringa, om nu du inte vågar det tänker jag...! nu pratar vi på msn förövrigt. och jag har bajsont i magen!! du kan ju skriva det i din dagbok. eller nåt.

2006-06-10 @ 23:40:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback