Mimmiie

Godisdag. Money. Påkörd. Luggen.

2006-06-30 @ 22:40:12

Fredag. Den officiella godisdagen. För mig iallefall.
Har jobbat idag. Rätt gött, fint väder, men lite folk. Alla låg väl på stranden där jag också skulle velat vara. Kanske tar jag mig dit imorgon, en stund iallefall.
Fick lite extra cash idag me, 1250, studiebidraget, ehh, har jag inte slutat studera?!
Men det är ju aldrig fel med lite extra pengar.

Jag börjar få lite abstinens, jag måste ut i butikerna nu när rean har börjat. Men innan jag kommar iväg har väl allt fint tagit slut.


Idag var det en unge som körde på mig på knatterallyt, i ryggen. Så nu har jag svenont. Jävla unge. Det värsta är att alltid när de busar och kör på en och sådant, så tycker de att det är jätteroligt, och hur kul deras föräldrar tycker att det är ska vi bara inte prata om.




Luggen var cutie idag.


Boy, you really mess up my mind.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback