Mimmiie

Idag är igår.

2006-06-25 @ 23:25:30

Dagarna går.
I fredags var det midsommar. En mindre lyckad för min del, jag tycker sånt är för överskattat. Jag antar att jag var för trött och allting snurrade i mitt huvud. Jag fick en miljard små röda prickar på mig, knottbett.
Jag for hem och sov istället vid 2. Det var skönt.

Annars rullar allt på som vanligt. mest jobb. Vad finns det för mer att ha tid till. Jag träffar M mycket nu också. Det gillar jag, det är mycket bra!


Fotbolls-VM har ju hållt på och spelats nu. Men nu är det slut för Sveriges del, men vad hade vi räknat med?!




Jag hade en dröm inatt. Jag har aldrig drömt något sådant innan. Det var en mystisk dröm.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback