Mimmiie

Tisdag. Fotboll. Idag.

2006-06-21 @ 10:39:42

Dagen började med att jag for in till stan för att träffa ävil en stund innan jobbet. Det blev frukost på Dahls. Där fick man reda på en och annan hemlighet som jag nog borde ta med mig i graven!
Efter det for jag till jobbet, 13-21, inga 9to5 där inte!
Jag och ponny-grinden hade en fight, men efter många om och men så segrade jag med ett fett blåmärke på mitt ben.
När tiden var 21 sprang jag igenom parken för att lämna burken, som jag hade tappat mitt örhänge i i måndags, för att byta om och sedan snabba mig till tyrolen för en fotbollskväll.

Sverige-England
2-2

En bra match. Bra att de håller ställningarna.


Idag blir det först blomsteraffären, sedan träna, och efter det tar jag nog tag i att ringa ett samtal...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback