Mimmiie

Avslut & början på någonting nytt.

2006-11-16 @ 00:18:19

Onsdag idag. Eller torsdag enligt tiden, för numera kan jag vrida tillbaka dygnet och vara vaken långt in på natten som de flesta andra i min ålder. För jo, när klockan är över tolv så är det faktiskt natten. Iallefall om man har lagt sig vid 21 de senaste veckorna.
Men nu är jobbet slut. Äntligen!
Fastän jag börjar jobba på samma arbetsplats på fredag igen, fast med en annan uppgift.
Men det kändes faktiskt lite sorgligt igår. Men jag fick iallefall jobba över, fram til 18. Och det var alldeles magiskt i parken. Cheferna hade genomgång av parken så allting var tänt och fint, julmusiken var på, och allting var sådär perfekt som det bara är på film.
Och där stod vi, jag, Charlotte & Louise i ösregnet med fullt regnställ, och bara myste!
Efter det for jag som en idiot till andra sidan staden för att få se en underbar föreställning av Cats. Tack för att jag fick följa med.
Jag vill också bli som dem.

Fick ett sms från min darlo i australien igår. jag saknar dig, redan!
Inget nytt att raportera, än iallefall.

Och idag har det varit en slapp dag. Det har de sagt till mig att ha idag. Så jag och mami var och köpte bantar-foder till Balthazar, var och kikade på dator, som förövrigt ska köpas in senast på söndag. Äntligen. Och sedan har det blivit Kajsa Ingemarssons senaste bok. Mami bjöd på tårta, som avslutning från jobbet. Mys.

Imorgon blir det full rulle igen. skönt.


                                                                                                                                

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra

Heyy raring! Saknar dig med!! snart ar det Surf up som galler...hoho!! Vi hors snart! Pussar

2006-11-16 @ 02:13:55
URL: http://lungan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback