Mimmiie

Mina tankar - Mitt liv!

2006-11-18 @ 22:48:37

Man kanske skulle sluta skriva här.
Fast egentligen så vill jag inte det. För jag gillar att skriva här, i min blogg. Skriva allt som man tycker, tänker & känner. Men plötsligt så känns det som att det är så himlans många som läser här. Det jag sitter och skriver om mitt liv & mina tankar.
Men jag vill inte sluta skriva. jag tycker om att skriva här. Och jag tycker otroligt mycket om att läsa om alla andra.
Men så känns det sådär som att man inte riktigt kan skriva exakt vad man tycker. Och jag hade nog inte riktigt tänkt på det innan, innan L sa det till mig en kväll jag stötte på henne efter en sväng på Babar. Att folk sitter och läser det jag skrivit. Och så förstod jag att folk tar åt sig av det man skriver, och ibland missuppfattar allting så himlans mycket.
Men så kan jag känna att varför kan jag inte få skriva vad jag vill i min blogg. Jag menar den är min. Och jag gillar att vara rak och säga vad jag tycker och tänker. Det är jag. Så varför ska jag sluta skriva här, det här är trotts allt min sida och mina tankar. Är det inte bättre att de som inte klarar av min sanning och mitt tycke istället slutar att läsa på den här sidan så blir det ju inget krångel?!
Annars får de väl acceptera det och gilla läget.


Förövrigt så rullar livet på. Jul på Liseberg har öppnat. Otroligt mysigt, och det känns rätt kul att man är endel av det. Att man redan nu kan börja njuta av allting som julen har att erbjuda.
Fick vår nya dator idag, så imorgon blir det inställningar på den som gäller, innan jobbet vill säga. Får väl se hur bra det kommer att gå.
Och så fick jag en "för tidig julklapp" av mami. Pinks skiva, som jag velat ha länge, men, som vanligt, inte köpt.
Känns som jag har allting jag vill ha nu, förutom körkortet då. Och det är inte dåligt för att vara en sådan materialist jag dessvärre är.

Dags att skriva mail.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

haha nää, du. inte EN ENDASTE polly där inte!!

2006-11-19 @ 16:54:59
URL: http://tingeltangel.blogg.se

Postat av: alina

Haha, jag har fortfarande ditt armband darling. Kommer du ikväll?

2006-11-26 @ 15:57:20
URL: http://alinaa.blogg.se

Postat av: Sandra

heyy baby!! Tankte bara ta en svang forbi din sota lilla blogg hehe! looking good!! Vi hors PUSS vannen

2006-11-27 @ 10:16:51
URL: http://lungan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback