Mimmiie

Uppdatering om livet.

2006-11-28 @ 20:42:31

Frågan är vad jag vill. Vad vill jag med mitt liv. Jag trivs bra med det som det är nu, men man utvecklas ju hela tiden. Det kommer upp nya saker, och gamla, som varit viktiga förr är inte lika viktiga längre.
Min mamma var och skrev på lägenhetskontraktet till vår nya lägenhet imorse. Jo, vi ska flytta. Majorna blir det. Det känns som ett nerköp, det finns inga balkonger, nu har vi två, sovrummen är värre planlösta än vad de är i den här, och badrummet ska vi bara inte tala om. Men jag vet att när vi väl fått till och iordning allting så kommer den att bli hur perfekt som helst. Och det tar bara 10-15 minuter med vagnen in till stan, och man kan cykla!
I eftermiddags blev vi ännu mer förvirrade. Jag, mammi & claes var och kikade på en underbart cool lägenhet i centrum, Lorensberg för att vara mer exakt. Dessvärre var det vissa saker som inte passade, och nu är det bestämt att den tar vi inte.
Jag är helt förvirad nu, vill jag bo med "hela familjen i centrum" eller bo själv eller med en vän i majorna?!
och för er som är intresserade av att dela boende med mig så har jag redan spekulanter, ställ er i kö.

Helgen i köpenhamn var mysig. Men det kändes som att jag skulle behövt lite mera tid där. Vi hade fullt upp hela tiden, besöka tivoli, gå på stan, promenera i NyHamn, besöka vaxmuseet mm. Hotellet var jättefint, och hade otrolig design. Det jag gillade nästan bäst var frukostbuffén, jag som inte ens gillar frukost.
Lite saker blev inköpta, som egentligen inte hade behövts. Men det är kul att ha.

Lite efterrapportering.
I torsdags blev det bowling med Sofia & Ingeborg. Åh vad jag gillar er flickor!
Ja, vi gillar det här med läppar & ögon.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanna

Bowling är grymt kuuul :D

2006-11-29 @ 16:08:09
URL: http://sannafors.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback