Mimmiie

Grillning i slottis & bowling med the cirkus-bitches.

2006-09-14 @ 21:54:58

Vilken dag. Sådana här dagar borde göras oftare, fast då kanske de inte skulle uppskattas lika mycket som de gör nu!?

Den började iallefall med att jag skulle träffa S-L på valand 13:45, 13:05 får jag ett mess som vill att tiden ändras till lite över 14. När jag satt mig på vagnen får jag yttligare ett panikartat mess där tiden blivit flyttad till 14:20!
Så jag svänger in i butiken där min kära mor jobbar, och hittar en sjal. Ofantligt dyr, men den ska jag ha!
Träffar en förrvirrad S valand 14:20, och går till vasa för att möta C.
Efter det bär det av till Slottsskogen där vi grillar, spelar boll och allmänt har det kul & mys. Vid 18 tiden bär det av till gamlestadstorget där det blir bowling för hela slanten...! Massa massa dans, strikes och en I slänger sig ut på banan. haha. Ja. en grymt skön dag helt enkelt med underbara männsikor.
Jag kommer sakna er enormt, mah bitches!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: S L

Hahaha..var jag förrvirrad på Valand? ahh kanske=) Gooo dag Mimmi..good times!=)

2006-09-16 @ 00:12:28


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback