Mimmiie

tidsfördriv? jatack.

2006-09-01 @ 22:37:39

jag är inte hungrig idag. skönt. så jag tar lite fika istället, vaniljbulle och loka-päron, nya cocacola bytheway. min mamma gillar att göda mig, hon tillåter mig inte att träna, för att jag är sjuk hela tiden! ja, jag är sjuk hela tiden, men det är onödigt att betala en massa pengar och inte använda dem! Och så köper hon massa fika och godis och onyttigt hela tiden. Hon försöker ta igen de två missade veckorna jag var i spanien. Hade det varit för två år sedan hade jag varit överlycklig, men det är jag inte nu.
Jag älskar att skriva i frågor, och jag gör det ofta, det vet jag. Min svenska lärare skrev alltid att jag inte skulle skriva i frågor, för då förstår inte de som ska läsa det. Men det kanske inte är meningen att de som läser ska förstå allting, eller så är det meningen att de som läser som ska förstå det förstår ändå! För det är skrivet så att de förstår men ingen annan. Men nu kan jag skriva så mycket i frågor som helst, för nu blir det ingen mer skola för mig, tackochhej!
Inte på ett tag iallefall. Det känns att hösten har kommit nu. Men det känns fortfarande som sommarlov, fastän sommarn har gått så himlans snabbt. Och snart tar allting slut, men då börjar något annat nytt, och samtidigt som jag så gärna vill ha det där nya, så vet jag hur mycket jag kommer att sakna det jag har nu! Och nu är inte de där samtalen så viktiga längre. Nu finns inte du mer på det sättet. Jag såg dig idag i civila kläder, det var lite som jag fast kille. Och det känns bra att när jag träffade T lördagen jag kom hem från spanien så hade han fått reda på att jag vart där från min arbetsledare, och inte från någon annan. Det betyder brist på kommunikation. Men det gör inget, för du betyder inte så mycket för mig längre, och jag borde kalla dig P istället för T, men det känns fel då. Jag har en extra familj, M min älskade vän, hon och hennes familj är där i vårt och torrt. Jag känner mig lite tillhörande där. De hämtade upp mig från jobbet idag, för de hade gått på liseberg. men ändå, de hade inte behövt hämta upp mig, men det gjorde dem. Och jag tycker så mycket om dem!
 Och så tycker jag det är störande när ni pratar om R hela tiden, jag tycker det är bra att han försöker gå vidare om det nu är det han gör. För allting har blitt så himlans fel mellan oss, och jag vill inte det egentligen, jag önskar vi kunde stryka ett streck över dina känslor, jag kan inte hjälpa vad jag känner, eller vad jag inte känner rättare sagt. Jag försöker bara vara ärlig.
Sommarn är slut och spanien är över. Det var två veckor som gick snabbt men ändå sakta. Och de blev inte som förväntat. Man lär sig av livet helt enkelt. Men hur kul är det med feber och hals/mun-inflammation när man är på semester?! Men jag överlevde, låg på playan jämte mina stalkers. grr.
Och helst av allt hade jag bara velat att du hörde av dig.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback