Mimmiie

Veckan som gått - Intresseklubben antecknar.

2006-09-28 @ 22:32:48

Senast jag skrev var i lördags. Och idag är det torsdag. Det är galet var tiden går, och jag som inte ens arbetar!
Men jag har trots allt hunnit med enhel del den här veckan.
I måndags träffade jag Em en sväng i stan, vi åt glass. Mumma. Och vilken svenska hon pratar nu, helt otroligt!
Tisdag hade jag min första körlektion, wohoo. Jag fick F som körlärare, precis vad jag ville! Det gick jättebra, och jag vill ha körkort NU!
Senare på kvällen kom Eve. Vi skulle äta kronärtskocka, men så körde vi O.C. race istället, och åt hur-mycket-som-helst!!! Jag var dödstrött, och somnade till lite dåochdå, men jag har ju ändå sett avsnitten en miljon gånger!
Onsdag blev Danmarksresan inställd, Mal hade uppkörning, och klarade det! Grattis Hjärtat! Jag tog en lång härlig fika med Fing, och sedan en sväng på biblioteket.
Idag hade jag körlektion, igen. Och nyss är jag hemkommen från en föreställning på en folkhögskola där min kusin går. Shit va bra!
Kvinnan med barnpassningsjobbet slog mig en pling idag med, vi får se hur det blir med det.


Undra varför man jämt blir så snygg och nöjd när man inte behöver vara det?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback