Mimmiie

bad week

2007-04-15 @ 21:24:44

Jag antar att jag har haft en dålig vecka. Får man lov att ha det? Men jag tror det vände igår, det känns så. Så nu är det ändring på det. Bakvänd psykologi som några snackade om igår när jag sa att jag var trött och skulle gå hem. Men det känns som att det inte behövs bakvänd psykologi i positiviteten inför framtiden, för den ser ljus ut!

Jag är så glad att jag tackade nej. Jag vet vad du eller ni kanske tänkte. Men tyvärr, det funkar inte så för mig. Jag kan inte riktigt förstå hur egoistiska endel kan vara.

jag tror inte att ni vill veta hur jag tillbringat min helg. Jag har iallefall brännt mig som tusan.

Tänk att det är den 15 april. Ca två veckor till maj. Ca tre veckor tills du kommer hem. Och inte ens en vecka till Liseberg kör igång, ja, för de som jobbar där alltså.

Grillning hos F igår. Värsta mys, och massa trevligt folk!
jag saknar dig & kommer sakna dig ännu mer, min vän.

 

love

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

för såna som dig är det framförallt föreställning på onsdag 19.00.
sen vet jag inte hur det är med torsdagen. då har vi två föreställningar. jag kan höra imorn hur det verkar vara. kram

2007-04-15 @ 22:36:52
URL: http://tingeltangel.blogg.se

Postat av: Anonym

jao. det är väl alltid värt ett försök, det går säkert att ordna..

2007-04-16 @ 18:05:35
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback