Mimmiie

Bjuden till andra sidan jorden!

2007-04-29 @ 23:25:37

 Så, den här veckan kanske det blir av att köpa en ny cykel. Mamis cykel är iochförsig bra, och den har blivit grymt mycket bättre nu sen hon har lagat den. Men det finns lite som saknas. Och nu när jag ska cykla varje dag till jobbet så ska den ju vara perfekt.
Cyklade förövrigt till jobbet, Liseberg på ynka 15 minuter idag, det är inte illa!
På jobbet var det full rulle. Jag hade avkoll, första gången som utildare, spännande. Men I klarade uppkörnigen, så jag antar att jag gjorde ett någorlunda bra jobb iallefall.
Göteborg börjar bli alldeles för litet. Iår är det många känningar som börjar på Liseberg. Kanske dags att bege sig till en annan del av världen?

Och på tal om någon annan del av världen, så fick jag reda på att jag är BJUDEN på en resa till mexico eller brasilien i november. Tack, tack, tack!
Och det är lite knas. För jag pratade om det här senast i fredags.
Ahh, det är helt galet. Jag är inget annat än överlycklig!!!


!
Tänk er mig liggandes på någon av de här  playorna om ett halvår!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback