Mimmiie

everything must come and go

2007-04-21 @ 20:40:38

Jag cyklade en sväng till stan idag. Skulle kolla efter en väska, som jag aldrig kommer hitta, köpa jordgubbar, kika på tapet till köket och köpa lupsylÅhlens. Vad kom jag hem med, jo, jordgubbar och lupsyl som det stod på listan. Men även en tröja och ett linne. Det är helt OTROLIGT, hur svårt kan det vara att inte köpa någonting, att spara sina pengar, gah. Jag blir tokig på det här. Får väl sluta åka till stan om det ska vara såhär. Annars kommer jag ALDRIG komma härifrån!
En bra sak med stan är att man träffar folk som man känner. Stötte på F & hans vänner. Och på vägen hem så cyklade jag på, eller inte på direkt, men jag mötte V. Och som jag har tänkt på honom. Men det blev bara ett hej. snart. Och jag visste att vi skulle stöta ihop, inte just idag, men någon dag.
Jag känner för mycket folk som heter samma namn eller börja på samma bokstav känner jag. Det blir lite krångligt att hålla isär vilka alla är när jag skriver.

Var på H:s föreställning igår. Underbart bra! De är så himlans duktiga! Och H är så otroligt duktig, ryser varje gång hon öppnar sin mun!
Och då var jag ju i min gamla skola. Men det kändes inte så farligt. Det är väl mer personerna som gick där som jag inte är så förtjust i. Träffade lärarna, åh vad kul det var. Och de sa något som uppskattades väldigt mycket. -Det är ju inte så många som heter Mimmi. -Nej, men det är inte så många som är som dig.


Och så har jag pratat med S idag.
Min katt gillar verkligen presenten du ska få av mig när du kommer. Han är helt tokig i den!

Du är värd att dö för.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

shoo. det var trist att vi inte kunde ses igår, men det var kanske bra för dig med, så du inte blir sjuk p.g.a mig..
jag har feber och en hals som heter svullen.
tack för dina fina ord. det värmer verkligen, och jag är glad att du kom!!
inte för att jag vill vara värsta språkpolisen.. men det heter väl lypsyl?

2007-04-22 @ 14:36:39
URL: http://tingeltangel.blogg.se

Postat av: Anonym

:) kom visst inte med.
puss och kram

2007-04-22 @ 14:38:14
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback