Mimmiie

Fredagen den trettonde.

2007-04-13 @ 16:02:35

Gjorde gastroskopin i morse. Tredje gången gillt hoppas jag. Har inte ätit något förräns nu. Sköterskan tyckte att jag gott kunde ta lugnande nästa gång jag gör det, om det blir någon nästa gång.
 Började 12 på jobbet. När ja kom så sa de att jag skulle va ledig. hm. Det är så rörigt när de informerar fel hela tiden, och olika personer säger olika saker. What to do?
Det var bra att jag gick iallefall. Pratade med A, så det var skönt. Och så fick jag ett brev i deras sakomojj som de ger brev till varandra och som läses upp inför hela klassen.
" Till en snäll & rolig fröken. Hon heter likadant som Musses flickvän."
Och så var det värsta fina kortet som hon gjort själv. Lovely.

Långpromenix med M i den sköna solen strax.


Fick ett samtal från Sandra igår. Villken Sandra undrar väl ni, det gjorde jag med. haha. Jag känner alldeles för många Sandror nu. Så allt blev helt galet, och min hjärna totalstrejkade!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback