Mimmiie

Grattis Baby!

2007-04-03 @ 19:30:17

Kanske hade jag valt högstadiet. jag vet inte.

Och så har beslutsångesten krupit fram i mig idag, igen. Vad vill jag? jag vet faktiskt inte. jag vet ingenting! Och det känns hopplöst. Men förr eller senare så måste jag välja. Det är det livet går ut på, valen!

Har varit en fullspäckad dag, min lediga dag! Var och kikade på tapet & färg til lägenheten på morgonen. Därefter mötte jag upp H i stan.Vi kikade omkring på massa saker, satt och mös i solen, fikade och åt glass i solen. Jag köpte en bukett till körskolan som tack för hjälpen. Efter mötet med H for jag till bilskolan. Sedan hem och laga mat. Påskliljorna luktar kattkiss.
Ikväll blir det massa fika.

Pratade med P häromdagen. Och fy vad jag saknar endel. Inte arbetet i sig, men människorna. Får se om det blir något extra på fredag & måndag, hope so.

Har funderat på det där med klackskor och mjukisbyxor? Hur går det ihop. Now days kan man ju gå omkring i mjukisbyxor överallt, men med klackskor till?


Mest grattis till min älsklo S som fyller 21 idag!
hipp hipp hurra!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra

AAAAAAAAAAHHHH TACK Goding!!

2007-04-04 @ 07:59:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback