Mimmiie

Kick-off.

2007-04-27 @ 10:20:49

Kick-offen igår. Jag hade min traditionella feber. Kom precis till talet vid balder var slut. Men hur lätt är det att hinna i tid när man ska prata med en miljon människor och ta ut pengar?
Det braiga var att när jag vi kom så kom allt folket emot oss, så det var bara att möta upp folket. Gick upp till Uppswinget, och nervositeten stod oss upp till tänderna. Så när vi väl fick sätta oss och jag såg att det bara var en liten spärr framför höften som krossade höftbenen som skulle hålla fast oss, så kändes det faktiskt lite obehagligt. Själva åkturen var väl inte sådär jättehäftig, men alla kommer ju vilja åka den ändå, eftersom den är den nya. Frågan är hur bra den kommer gå de andra åren.
Efter det sammlades vi upp och skulle träffa de nya. Spännande. Fast det var lite av en besvikelse, inte så att de nya var en besvikelse. Men det var bara 4 av 21 där!!! Menmen, jag lär ju få träffa dem tids nog.
Efter det blev det balder, och kanonen för de som ville. Sedan blev det huvudrestaurangen, för en italiensk buffe. Och så BK efter det för de som var sugna på det. Lisebergsbanan där det kändes som maten skulle komma ut samma väg som den kom in, och till sist Tyrolen!
Jag var inte så pepp. Så jag gick hem med en blandning av frossa och blöt av svett -feber!

Har fått sova ut idag, Och såhär bra som jag mår nu har jag inte mått på hela veckan. Nästa gång jag är sjuk ska jag nog sjukanmäla mig.
Så snart bär det av, shopping med M. Löning idag ju, och jag har till och med massa pengar kvar från förra månaden.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback