Mimmiie

Pengar, pengar pengar - Alla dessa pengar!

2007-04-04 @ 21:13:46

Det luktar vaselin i min näsa. Jag som inte ens använt vaselin idag. En arbetsdag kvar den här veckan, visst är det underbart. Fastän det känns som att mitt huvud ska sprängas i småbitar och att en förkylning är på G. Livet är underbart.
M pratar om att jag ska göra den där undersökningen. Som kostar en massa pengar. Fast det känns som att det är kanske bättre att göra den, och kanske få bli frisk och må riktigt bra som man ska göra för en massa massa pengar, än att alltid vara trött och sjuk.

Fönstershopping, fika, stallet & promenix med E idag. Myspys. Love you darling.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Glad påsk =)

2007-04-06 @ 18:32:57
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback