Mimmiie

tisdag som är som en måndag

2007-04-10 @ 16:36:05

Svara, svara, svara.
Det enda jag vill är att ha ett litet svar.


Fick reda på en knasig sak på jobbet idag.
De är barn & jag är vuxen., eller?

Måste gå och lämna tillbaka filmen. Koka potatis. Och så ska jag tvätta klockan 18. Välkommen till vuxenvärlden!
Hittade ett duschdrapperi som jag ville ha. Inte exakt den rätta färgen jag ville ha, men nästan. Men det blir bättre såhär.




Jag vet inte om jag vågar.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

jag tror det kommer vara två dagföreställningar på fredagen. vet inte när dock. men det kan jag kolla upp :)

2007-04-10 @ 17:23:02
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback