Mimmiie

Vardagsångest.

2007-04-11 @ 22:28:13

Nu börjar folk strömma in på internet. Jag är påväg att gå och lägga mig. Det är så det är att jobba tidigt. Hade jag jobbat där jag jobbade i höstas, så skulle jag varit överlycklig över att det var onsdag. Varje 11 rast på onsdagar så hade halva arbetsveckan gått, underbart! POSITIVITET, eller vad säger du P? haha Men nu jobbar jag inte där. Det är två dagar kvar, och imorgon ska vi på bio. Undra hur det kommer gå, jag och en massa galna kids.

Har köpt lite onödigt idag. Illa. och så bytte jag duschdrapperiet. Beslutsångest. Men den gröna var inte så fin i ljuset inne i badrummet. aburgine is the shit.
Jag får nog sluta kika runt i affärer. Köpförbud, ja.


Visst är det skönt när folk hör av sig när man minst anar det.
Speciellt när man tycker om dem sådär riktigt jättemycket!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

hmm, det verkar visst som om det blir en förställning på fredagen, men den är tyvärr bara öppen för skolan. vi har nämnligen skärmat av aulan så det finns inte så mycket platser som vanligt.

2007-04-11 @ 23:49:13
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback