Mimmiie

we listened to it twice, 'cause the DJ was asleep

2007-04-16 @ 19:49:32

Skulle köpt mig en ny cykel idag, eftersom den jag har nu är typ 50 år gammal om inte mer. Visst den är jättefin, men hur funktionell? Den låter jättemycket när man trampar, men har en väldigt snygg färg. Och hur kul är det att cykla uppför stigbergsbacken utan växel? Nej, ny cykel ska det bli. Tyvärr var den slut idag.
Så det blev en ny klänning istället.

Nu börjar oroligheterna på jobbet. Nu när det börjar bli varmt, och kännas som sommar. Då jag ska sluta.


- Du har vunnit en korv med bröd!
- Nej tack.
- Man får inte tacka nej till vinster!


Tänk när ens liv kretsade om att få tälja sin pinne först!

Oj, jag är en av de utvalda!
Ska man skratta eller gråta?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

mimmi, hur är en cykel funktionär..?

du kanske tänker funktionell :)

2007-04-18 @ 21:29:40
URL: http://tingeltangel.blogg.se

Postat av: Anonym

hallo. batteriet på mobilen är helt död. vi har föreställning klockan 11 imorgon. welcome!

2007-04-19 @ 09:06:48
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback