Mimmiie

Allt tar slut.

2007-08-05 @ 01:34:05

Två månader har gått.
Man blir så glad av komplimanger som kommer sådär oväntat, speciellt om den som uttalar sig är en bekant.

Igår var en helt crazy utgång. Sista partyt med S innan han åker. Slutade jobbet 23. N kom och höll mig sällis på farfar. Sedan piffade vi till oss. Tog en snabbis in på stage och så trädgårn efter det. Massa underbaringar, och oväntade händelser. skratt, gråt, bråk & tårar
nu är det över. s-l-u-t.

Idag fyller min storasys 22år. Grattis grattis!
Jag har varit ledig, så jag har varit på släktkalas [fick paket från M&C och en finfin bukett, försenad från min födelsedag] på dagen och så födelsedagsparty på kvällen. Och en bakispizza inklämd där imellan. Underbart.
Bara två arbetsdagar kvar, sen är det heeeelg.





får man lov att tälta på gården?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hp

Fin fina bilder.

2007-08-15 @ 22:53:50
URL: http://hanipaj.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback