Mimmiie

världen

2007-08-15 @ 23:07:29

är det där den ska ligga? den nya mössan, på golvet?

var hos hokuspokus doktorn idag och fick ÄNTLIGEN rätsida på varför jag är så jeflans trött hela tiden, varför min kropp tar till sig varenda liten baskilusk och förvandlar mig till en 20 årig pensionär med alla sjukdommar i världen! Äntligen. jag tror inte på den svenska sjukvården längre. de har säkert tömt min kropp på blod flera gånger om, och så krävdes det bara ett litet stick i örat, och en droppe blod för att se varför jag mår som jag mår. de röda blodkropparna är fastklistrade i varandra, så de kan knappt transportera syre, därav tröttheten. Och så tar kroppen upp ytterst lite näring från all mat jag stoppar i mig. Läkaren(om hon nu får kallas så?!) tyckte det var konstigt att jag mådde så bra som jag gjorde, med tanke på att blodet såg ut som det gjorde, och att blodet, vilket var kasst, inte var totalt off så som jag har vart sjuk och stressat.
Jaa, visst hade det hjälpt att stoppa i mig massa antidepressiva, som ända inte min kropp hade tagit upp, eller vad säger ni på vårdcentralen?!



this is england.
Sjukt bra film. Gratis förhandsvisning idag. Tack göteborgs kulturkalas!
En film som borde ses av alla. Den borde vara obligatorisk i högstadieskolor, när de flesta är som veligast! en film som berör.
this is the world.
är det såhär det ska vara?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

säg inte så!! jag vill inte uppfattas som en så tragisk person!! tack o hej leverpastej

2007-08-21 @ 20:46:12
URL: http://tingeltangel.blogg.se

Postat av: Anonym

hell no, jag håller inte med! (ang kännandet vill säga...) fundamenterar på att se this is england. bara så du vet.

2007-08-22 @ 11:59:19
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback