Mimmiie

To be, or not to be?

2007-02-25 @ 22:30:56

Kanske är jag knäpp som tackar nej. Men det är så att det känns inte rätt att åka just nu. Ska jag bara släppa allting. Ja, kanske borde jag göra det. "Börja om på ny kula". Men jag vet inte om jag vill det. Fastän jag mer än gärna hade velat åka iväg, så känns det som att inte det är just nu som jag ska åka. För just nu har jag faktiskt lite ärenden här att fixa, tro det eller ej. Det är lite mystiskt, men A har kommit mig väldigt nära hjärtat, det känns som att jag borde vara här nu, att det här kan förändra hans liv. Och så är det ju lite annat också förstås.
Det knasiga är att väldigt många som har en plats i mitt hjärta inte befinner sig här, med mig just nu. Så egentligen borde det vara nu som det är den "rätta tiden" att åka, om det nu finns någon rätt tid. Men min tid kommer den också. Tro mig.
Och min mor påminde mig om en framtidsplan jag haft innan, som jag lagt ner för ett tag, och faktiskt glömt av. Men som jag känner nu att jaaa, klart jag ska göra det.
Men bara för jag tackar nej nu, så känns det som att jag har tackat nej till mitt liv. Men det har jag inte. Hallå, jag är bara 19 år!

Ett mail for iväg idag... försenat, I think so. Men det är bättre sent än aldrig, eller?! kanske inte i sådana sammanhang? 

Pratade med S igår, 40 minuter. Det kanske inte låter som så länge,och det hade inte varit så länge om hon hade ringt mig från Sandared. Fast nu är det så att hon är i Australien, fast det kändes som hon var i Sandared. Det kändes precis som i somras, och vi pratade om precis samma problem. Åh vad jag saknar dig mitt hjärta.

Efter det blev det bio, syskonen plus en kusin. Happy Feet, Fin film!

På kvällen blev det utgång. Men först blev det middag och kikande på Melodifestivalen. Det är nog första gången i hela mitt liv jag sett ALLA avsnitten, gah. Jag som inte ens gillar det. Men vad gör man inte för sina vänner?!
Efter det blev det Stars'n Bars, trevligt.


Just det ja, jag fick den där tjänsten också. Ända tills sommarn, om jag vill!
Sedan blir det Liseberg igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Nojet var heeelt pa min sida babe!! Ringer snart igen:)PUSS

2007-02-28 @ 06:25:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback