Mimmiie

Torsdag. En helt vanlig dag, fast inte som andra.

2007-02-08 @ 21:33:41

Nya utmaningar på jobbet den här veckan. Det har varit mycket jobb. Och nu vet jag varken ut eller in. Ibland driver de mig till vansinne, och jag skulle kunna stå och skrika en vokal rakt ut i luften hur länge som helst känns det som, det är ju ändå ingen som bryr sig?!
Men ibland är de sådär otroligt undebara.
Jag tycker minsann att skolorna borde införa uppträdande betyg, från förstaklass!
Men det bästa är nog det där de har infört med massagestolar. 

Hängde med I i tisdags. Det blev en tur på stan, en ny jeanskjol, och en lång fika. Härligt.

Mitt vardagsrumsfönster är perfekt snöfönster. Det är underbart att sitta där när det snöar.

Men jag är trött på vintern, eller inte vintern kanske, men kylan iallefall. Men när det börjar snöa sådär lite lite som de har gjort lite då och då i dagarna så blir man glad. Fast jag önskar det var 30 grader varmare!

Har bokat uppkörningen också. Det känns skönt att bara ha den kvar. Så snart är det klart, förhoppningsvis.


Frågan är om det blir dans imorgon?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

du som uppskattade kylan så mkt i höstas, då jag saknade värmen!! do you remember?

2007-02-08 @ 22:37:16
URL: http://tingeltangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback