Mimmiie

Början på 2007

2007-01-02 @ 00:04:27

Och så var man tillbaks på ruta ett igen. Inte så ruta ett på ett nytt år, vilket det iochförsig fasktiskt är. Utan i ruta ett på den här fasansfullt underbara bergochdalbanan. Ett samtal mitt i natten och tankarna börjar snurra igen. Så har jag fallit tillbaka på den vägen som jag gått så många gånger förut, och som jag vet inte är rätt. Men som man hoppas på att kanske är det rätt väg den här gången? Den vägen som man vet att man måste byta från förr eller senare. Den vägen som man kanske ska sluta gå.
Men nu är jag på villovägar, igen!
Sluta med denna förvirring, tack.

Igår var det nyårsafton. Det var skönt att göra något som man i vanliga fall inte skulle göra på nyår. Men jag blev trots allt lite danssugen där ett tag, och det var nära jag föll för frestelsen när ni försökte ringa in mig till stan.
2007 kommer bli ett bra år!

Iår blir M:s födelsedag 070707.



Snart ligger mitt liv nerpackat i kartonger. Men det känns rätt bra faktiskt.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra

Mimmi!! Josses...du ror mig till tarar!! Tack for inlagget emd bildena..(den sista kunde du skippat dock hahaha) SAKNAR DIG, det vet du!! PUSS vannen. 2007...here we come!

2007-01-02 @ 06:41:53
URL: http://lungan.blogg.se

Postat av: PP

Gott nytt år vännen!

2007-01-02 @ 12:22:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback