Mimmiie

But they don't know what they're doing.

2007-01-05 @ 16:39:14

Filmkväll igår, jag, N, N, C & M. Tre filmer avklarade på listan... eller för min del, resterande stannade säkert och kikade på de andra två till filmerna vi hyrt. Men de skulle ju inte upp på "arbetsintervju" klockan 10 heller!!!
Intervjun gick bra. Så nu kommer förhoppningsvis pengarna rulla in, eller så jag klarar mig iallefall. Mami blev jätteglad, så när hon hämtade mig fick jag en present, och så hade hon köpt semlor. Hon är för söt. Men det var himlans käckt så jag har något att ha på mig ikväll. Då det blir avskedsfest för Em, hon åker tillbaka till sitt hemland Australien igen, inom kort. Vi får väl se om det blir en sväng med Cikusarna också!





Where is the love?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandra

nämen vad är det för jobb du har fixat?? blir ju nyfiken =)

2007-01-06 @ 20:12:39
URL: http://sandriiisen.blogg.se

Postat av: Anonym

Heeeey love!! Hehe nu ar bliderna tillbaka!! aaaaaah jagg vet..han ar gansak lik. Och hur rolig som helst med hehe. Miss. Puss!

2007-01-06 @ 22:59:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback