Mimmiie

dan före dan

2007-01-26 @ 19:41:26

Oh ja. Min telefon är återfunnen och är tillbaks fastklistrad i mina händer. Det är helt sjukt att det är en del av sig själv som försvinner när ens mobil är borta. Men det sjukaste var att jag tänkte "hur ska jag kunna få tag på vissa telefonnummer?!" Precis som att det var det viktigaste i världen och som jag aldrig skulle kunna finna dem.
Men det finns goda själar, och ALiseberg ringde och sa att de funnit min telefon! Dessvärre kan man inte ringa/ta emot samtal än på några dagar, men det spelar ingen roll. Den är back.


Jag har blivit sjuk. Man hör knappt vad jag säger när jag pratar i telefonen. Och min höft gör ont, som alltid vid förkyldning. Så, det blir väl att lägga sig tidigt och vila nu såhär dan före "doppare dan". Iochförsig är det varken den 24 december, fastän det ser ut som det ute, eller dopp i grytan. Men stort är det!
Och imorgon ska det bli sol!

Spenderade 3,5 timmar på körskolan, teorin igår. Och satt där även 3 timmar idag. Så nu hoppas jag att det går sin väg.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra

Heeeej love!!

2007-01-27 @ 12:50:45
URL: http://lungan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback