Mimmiie

en sista dans

2007-01-15 @ 22:27:26

Snart flyttar jag. Jag har börjat packa ner mitt rum idag, och nästan alla sakerna fick plats i en enda kartong. Fast tung blev den. Så när tiden är inne ska jag hjälpa till att bära alla kartonger utom de som tillhör mitt rum. hehe. Fast det lär ju inte bli så många... Och mindre lär det bli i nästa rum, som känns som en garderob. Men det blir nog bra.

Annars har det varit party i helgen. I fredags var det "förfest" hos N, som har fyllt 22år. Och så var det lite avskedsfest för F som åker iväg nu, och inte kommer hem förräns i november(?). Där var det riktigt röj, Singstar för hela slanten..! Efter det blev det utgång. Parkan, mitt första besök faktiskt. Där var det väl... sådär. Nej, men det var trevligt. Fast folket där var lite speciellt. Alla tjejerna var wannabe Mary-Kate & Ashley Olsen, och hade sånna där höga fula skor, som man kan köpa på din sko förövrigt, babydoll klänning som räckte precis nedanför rumpan, om ens det, och tights till det. grr. Och så var alla platinablonda, och hade sminkat sig så som jag inte trodde var möjligt att man kunde sminka sig! Kul att någon lyckas.
Men umgås man med folk som man tycker om så spelar det ingen roll hur andra ser ut & beter sig. Det blev mest dans. en sista dans.
Så var man väl hemma halv 5, och 5 timmar senare ringde klockan. In till stan och möta H. Det var alldeles för längesedan. Men det ska det bli ändring på nu.
Vi virrade omkring i stan. Jag fick köpt ett par nya stövlar, som jag velat ha i ett halvår, och har nog aldrig haft så ont i fötterna av några andra skor!
Efter det blev det en sväng till N, för att hämta mitt kära ps2. Sedan blev det hem och kika på film. För att sedan ladda lite, och iväg till kortedala för inflyttnigsfest hos S&F. Efter det for vi vidare till ett annat place i kortedala där det var inflyttningsfest hos L.
När vi skulle hem hittade jag vagnen med mitt superlokalsinne, eller känsla eftersom jag aldrig hade varit på stället innan. Sedan blev det Donken. Där drickan glömdes på ketchupbordet, och vi sprang tillbaka ihopvikta av skratt för att hämta tillbaka dem.

Söndag klippte jag H. Så ni som tyckte att vi var sååååå lika innnan tycker nog att vi är identiska nu, för nu har vi samma frisyr. wohoo. Vi promenerade till Torget också, i orkanen. Och höll på att blåsa bort. Sedan var det dags för H att lämna Göteborg, för att återvända till sin vardag.

Idag har jag återhämtat mig efter helgen. Sovit hela dagen, för att sedan ta ut all sin energi på dansen som började idag. Åh vad det är skönt att vara tillbaka.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: alina.

Gorgeous.
Tack för din uppmuntran liksom. Det kommer nog funka, det MÅSTE funka.
Ses?

2007-01-16 @ 20:15:50
URL: http://alinaa.blogg.se

Postat av: Sanna

Äsch! Det är inget fel på Ashley och Mary-Kate Olsen, så det så :P

2007-01-19 @ 07:54:17
URL: http://sannafors.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback