Mimmiie

Lördag - Snödag

2007-01-20 @ 23:41:27

Och så  kom snön.
Barnen blev överlyckliga. Jag hörde dem allt ute på gården i morse. Och jag blev också glad. Det var skönt med lite förändring. Och ska det vara så kallt som det var inatt när jag gick hem så kan det lika gärna ligga snö på marken också!
Men det känndes att den var lite försenad. Det skulle kommit lite mer innan jul.

Igår var det utgång, massa folk. Först blev det Linné & därefter Respekt.
alla är helt galna.


Har packat hela dagen, så nu är det bara halva min garderob som ska ner. Bara en vecka kvar nu. Sen ska allt upp igen.




Alla vill leva länge, men ingen vill bli gammal!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandra

aha okej.. jag gör absolut inget nu.. väntar på att lisse ska öppna typ hahaha.. nä men ja ska anmäla mig till vikariepoolen igen ja med.. börjar bli rastlös nu.. hehe

2007-01-21 @ 16:12:32
URL: http://sandriiisen.blogg.se

Postat av: (we)laaavmusic

Först kommer snön sedan kommer slask. För barn spelar det ingen roll, båda är lika roliga. För oss andra är det pina ;)

2007-01-21 @ 18:50:46
URL: http://laaavmusic.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback