Mimmiie

Party Pooper Torsdag

2007-01-11 @ 22:20:45

Torsdag kväll. jag är en banger, en riktig  party pooper. Dagen som innan var den officiella sticky-kvällen. Men det känns rätt onödigt att gå till ett ställe, betala massa pengar, och så är det så trist så att man bara vill gå hem och lägga sig. Förresten hade jag varit på igår om jag inte haft andra planer.
Men jag tar igen det imorgon och i övermorgon. Veckan är inte slut än... Imorgon förvandlas jag till cirkus partyanimal... Överallthelatiden. Mitt nya motto.

Hade dubbellektion idag. Jag kommer aldrig orka att köra flera timmar i sträck. Allt blev ju helt galet efter en timme. Tur att uppkörningen inte är så lång. Men med min tur kommer jag säkert sitta i den där bilen i två timmar, minst! Men först och främst ska det bokas.

Och så fick jag igång allt idag, med lite support från F.
Hur ska jag klara mig nu utan dig?!


Grattis på födelsedagen N!


There's nothing more confusing.


Ge mig sommar.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra

Mimmi...! Ville bara saga heeej gooding! Puss

2007-01-14 @ 13:57:22
URL: http://lungan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback