Mimmiie

Svart samsung mobil efterlyses!

2007-01-25 @ 17:49:25

hej, jag älskar dig.



Idag köpte jag nya vinterskor. Det behövs nu när det är -8. Jag var överlycklig, för jag hade kikat på dem precis när de kom ut, men tyckte de var för dyra, speciellt eftersom det var planerat att jag inte skulle vara hemma under vintern. Men nu blev jag kvar här i kylan, och fick köpt skorna för halva priset. Perfekt. Däremot är min mobiltelefon spårlöst försvunnen. Har antagligen tappat den, så har någon plockat upp den, och vem vet, kanske använder den?! illa. Men personen kan gärna få ha mobilen, men var god och lämna tillbaka telefonkortet till mig, där allt mitt personliga finns...! Så, om någon hittat en svart samsung så kan ni ju höra av er!
Och om ni vill ha sms/telefonsamtal i framtiden så kan ni ju ge mig ert nummer, och jag kommer ha kvar mitt gamla, snart, så radera ej.

Häromdagen ringde min lillasys till mig, 21:30. Borde hon inte sova då?! Hon satt och räknade matte, och behövde hjälp. Och självklart slog hon en pling till mattesnillet som jag är, som lärde henne preciiis hur hon skulle räkna ut omkretsen på en fotbollsplan!
Och när vi lagt på fick jag ett litet hål i mitt hjärta. jag saknar henne som attans. Och så går jag omkring på dagarna och passar & leker med en massa andra barn, men tid för henne & L har jag minsann inte. Usch vad allting är så himlans fel ibland. Men vad ska man göra?!


Annars packar jag på, och städar som en idiot. Men snart är allt klart, äntligen.
Ska en sväng till bilskolan nu, snart klar där med ju!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback