Mimmiie

vuxenpoäng

2007-01-17 @ 23:07:53

Har plockat hem ytterligare några vuxenpoäng idag. Halkan är avklarad, och nu är det inte mycket kvar. Det är nu de på riktigt önskar en lycka till
Jag & J skrattade som tokar. Det var verkligen en upplevelse. Fast jag måste nog säga att de som säger att det här är den roligaste dagen i deras liv måste ha ett oerhört tråkigt liv.
Igår var "första dagen på jobbet" om man nu kan uttrycka det så. Och jag hoppas att jag inte hamlar där så många gånger mer. Sånt orkar jag inte riktigt med.
Men M var för go. Det första hon gjorde när hon kom var att gå direkt och satte sig i mitt knä. Så himlans go.

Ibland är det svårt att säga nej. För svårt. Men jag gjorde det idag.
Och det gör lite ont.


Jag skulle behöva en bra bok nu.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra

Hey vannen! Jag sakanr dig sa himla mycket just nu, du anar inte. Du borde vara har! Puss

2007-01-19 @ 14:23:23
URL: http://Lungan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback