Mimmiie

Beslutsångest.

2007-06-02 @ 23:45:33

Har suttit inlåst i ett bås hela dagen. Utbildning kassa. Skönt att få göra lite nya och olika uppgifter, det behövs mer än väl.
Körde ett yogapass med värmeljus och hela köret nu på kvällen. Vilket också var väldigt behövligt.
Party imorgon kväll, och beslutsångesten sköljer över mig. Nu har N kommit hem från Paris, F är hemma några dagar från Afghanistan och N ska gå. Det kommer alltså vara som förr. Lite mer än förra gången iallefall. Och så kommer de få spelauteserveringen igen! Men, så är det ju det där som tar emot. Jobbet kallar på måndag igen, 09:20 ska jag vara på skolan och arbeta, då kan man inte vara bakis -NEJ! Efter det blir det jobb på Liseberg. Och så på måndag kommer snickarn vid halv 8 och ska börja fixa iordning i köket, och jag har inte tagit ut en pryl därifrån, vilket måste göras med allt om man vill kunna använda det igen! Och som pricken över i så har jag jobbat i sisådär 3 veckor i streck, VARJE dag. Kanske tar en sväng till förfesten.
Borde sova nu, började 8:00 idag. På en lördagHelt crazy.



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandra

Hej!
Okej, nu är det ändrat =)
Vad kul att du hittade mig.
Vi syns på onsdag!
Kram Sandra

2007-06-04 @ 22:36:46
URL: http://sajjasbubbla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback