Mimmiie

jag bara säger som det är

2007-06-21 @ 22:05:01

Och rätt som det är så tar man det där steget som man har stått och väntat på så länge på att ta. Rätt som det är är det gjort, utan att tänka, utan att blinka. En början på en ny, en annan framtid än som var planerad. Vuxenpoängen bara trillar in, de öser över mig. Men jag vet att snart kommer några av dem att försvinna, de kommer att tas tillbaks. Och det känns rätt bra, tro det eller ej. Jag kommer alltid att vara mer barn än vuxen.

Var iväg på utflykt idag med Mami. Visst är det underbart när det är en bara mamma dotter stund. Det blev massa shopping. Fast oväntad, lite sånt som jag aldrig trodde jag skulle köpa. Kul.
i love her. my mum.


Idag har jag gjort en dum grej. En sådan sak som gjorde att man kunde somna gråtandes när man var liten. Bara för att en är dum behöver inte två vara det, har mamma alltid lärt mig. Kanske är det så att man lär sig av vuxna, omedvetet, men jag vet att jag inte kommer göra samma misstag nästa gång. Ett hål i mitt hjärta.


Grattis på födelsedagen, min älskade lillasys.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback